Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wij zoeken een collega met pit, die de uitdaging om ons team te versterken met 2 handen wil vastpakken. Iemand die onze klanten bijstaat met raad en daad, en hen elke dag uitstekend wil verderhelpen. Enthousiasme, leergierigheid en engagement zijn eigenschappen die je op het lijf geschreven zijn.
- Je behandelt dossiers: controleren, opzoeken, invoeren, aanpassen en/of verwijderen via geautomatiseerde transacties.
- Je maakt allerhande documenten aan en bezorgt ze aan de juiste personen of diensten.
- Je maakt specifiek dossiergebonden berekeningen.
- Je volgt lopende dossiers op.
- Je rapporteert knelpunten.
- Je zorgt voor algemene ondersteuning: printen, kopiëren, input van gegevens op pc, klasseren.
- Je behaalde minimum een diploma hoger middelbaar (A2) in een administratieve richting.
- Je hebt een goed leervermogen en kan nieuwe materie snel verwerken.
- Je werkt vlot met informaticatoepassingen MS Office.
- Je bent communicatief zowel schriftelijk als mondeling.
- Je hebt een basiskennis van Frans en Engels.
- Je bent flexibel en verwerkt vlot veelvuldige veranderingen in werkwijze en/of reglementen.
- Je bent stressbestendig, werkt snel en respecteert opgelegde tijdslimieten.
- Een contract voor bepaalde duur (1 jaar met kans op verlenging).
- Je werkt voltijds: 36 uur per week met een vrije vrijdagnamiddag.
- Een mooie balans tussen werk- en privéleven (door thuiswerk, glijdende werkuren …).
- Loon volgens ziekenfondsbarema’s, altijd stipt uitbetaald. Daarnaast krijg je een mooi pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering …).
- Interessante vakantieregeling met ADV-dagen en extra-legale vakantiedagen bovenop de wettelijke vakantiedagen.
Cathy Lindekens
032854299
cathy.lindekens@solidaris.be